Monday, June 29, 2009

Pekan Frinjan 3.0

sabtu lepas aku puasa. temankan atek. dia puasa ganti. aku puasa rejab.
caca? dia pun puasa gak. tapi susu 3 botol. jadi kami berbuka di kedai nurul izzah seksyen 7. makan sedap tapi mahal.

arah kemudiannya ke menara jam dataran shah alam. ada pekan frinjan 3.0 ~ entiti sifar-untung yang dijayakan oleh kumpulan indie. jual buku. dengar puisi.
aku berminat buku je. beli la buku kacip ~ hilangpunca.blogspot.com

alang-alang disitu dengarlah kejap puisi. masa memula tiba ada beeha tgh perform. lepas beli buku ada si rahmat haron. dia ni memang dasat. rambut pintal sampai lutut. lengan tompok tatu. misai jarang tapi panjang sampai bawah bibir. sama cam orang yang tidur atas kotak kat coket. serius. baca puisi dan nyanyi.

apa keje dia ni. menulis kot. tak pun bisnes. tapi rambut camtu bisnes yang jenis tak jumpe orang kot. memang ganas la rahmat haron. aku ngan atek memang terbeliak mata tengok dia ni. lepas tu si farid ayam dan pemain tablanya. dia ni pun dengan rambut panjang ada cekak dan bunga tulip di telinga. baca puisi metafora tuhan. dah la tengah azan isyak adui mau kena panah petir dia ni.

kami tak lama kemudian ke sacc mall dan malam tu aku katam baca separuh buku kacip. tergelak-gelak aku baca. ko memang best la kacip.

1 comment:

rahmat haron said...

takder dasatnya aku ni. stail jer.

ganas sgt ker aku ni?
mana lebih ganas antara najib ngan aku?
mana lebih dasat antara bush ngan aku?