Tuesday, February 09, 2010

orang buta it

gua kerja bahagian komputer ni agak lama. boleh kata semua orang kat bangunan gua kerja ni pandai guna komputer. atau sekurangnya tau menaip dalam mikrosof word. atau sekurangnya ada email. walaupun haram tak pernah bukak. apatah lagi balas.

jadi bila orang atasan gua yang hari-hari mengadap komputer sampai jauh malam tapi nak bukak gambar pakai mikrosof word! gua rasa tak kena lah.

SAPA AJAR LU NAK TENGOK GAMBAR KENA BUKAK MIKROSOF WORD DULU!!!

gua rasa macam nak tikam je perut lu. cakap pasai komputer pompang pompang depan bos. bila suruh email gambar. haram perkataan 'attach' pun lu tak tau.

lu kena pergi kursus asas komputer la.

hahah..

No comments: