Thursday, February 18, 2010

fazura



gua nak cerita lebih pun tak guna.
tapi bila fazura dah follow aktiviti gua kat twiter.
rasa terharu pun ada.

gua harap naz ahmad jangan terjah gua pasal fazura ni.
atau wartawan hiburan dari media cetak.

gua akan jawab "no komen!"
gua dan faz kawan baik dari dulu. pernah skali fazura offer gua berlakon. gua menolak lembut.

"gua tak ready! kerja gua pun berlambak tak siap. lu offer gua berlakon. nanti design gua ntah ke mana, berlakon ntah ke mana. buat malu lu je" pesan gua satu petang minggu.

jadi disini dengan rasmi gua buat pengumuman;
"gua dan fazura hanya kawan biasa. takde gosip liar. mahupun skandal dato datin. gua dan fazura datang ke dunia ni dengan aman. kitorang hepi melayan goreng pisang azmi seksyen 19 sambil melihat matahari terbenam kat port klang. itu saja"

harap maklum.

p/s: tenkyu fazura. sebab follow gua!!

No comments: