Tuesday, July 28, 2009

bila si pandai mati mengejut

aku sekarang sedang buat kajian serius.
tentang si pandai yang mati mengejut.
dengan situasi kritikal internet di pejabat.
aku perlu beraksi pantas.
*sebenarnya takde kajian pun. sekadar nak posting kat blog ni je.

apa sebab si pandai semenjak kebelakangan ini mati mengejut.
terutama akibat dari PENDARAHAN OTAK.

mereka adalah
si pandai tulis lagu. loloq pada 30 jan 2008.
si pandai bikin filem. yasmin pada 25 julai 2009

ikut pembacaan adalah disebabkan tekanan darah yang tinggi.
dan untuk rekod pendarahan otak berada naib johan penyebab kematian.
kalau tak mati biasanya lumpuh selamanya.

nampaknya aku tak boleh banyak fikir.
nanti PENDARAHAN OTAK.
dan tak boleh juga tekanan darah tinggi.
nanti PENDARAHAN OTAK juga.

ikut apa yang terjadi pada mangsa. nyawa ditarik terus.
seperti mati pelanggaran.

mati langgar sebab cuai.
mati PENDARAHAN OTAK?
sebab cuai menjaga otak jugak ke.

nampaknya mulai sekarang kena jaga otak.
jangan sampai berdarah.
nanti PENDARAHAN OTAK susah.

nyawa ditarik terus.

doa-doa mati dalam keadaan dah bersedialah ye.
amin.

No comments: